De adminisrative...

KAB: Bygge- og Boligadministration, som er vores administrationsselskab, varetager en række administrative og praktiske opgaver for Skårupvej og de øvrige afdelinger i Hvidovre Boligselskab. Til dette formål er ansat:

Skårupvej - Kontakt ejendomskontoret

Kontakt

Skårupvej deler ejendomskontor og personale med Hvidovreparken, Baunevangen og Baunevangens Ældreboliger i boligselskabets driftsfællesskab.

Send besked til Ejendomskontoret

    Dit navn
    (skal udfyldes)

    Din e-mail
    (skal udfyldes)

    Din adresse
    (skal udfyldes)

    Dit telefonnummer
    (skal udfyldes)

    Emne

    Din besked

    Kontrolspørgsmål
    (for at undgå mail-spam!)

    Kontakt til ejendomskontoret

    |Kontoret er åbent mandag – torsdag kl. 7:00–15:30 og fredag kl. 7:00–12:00.

    Telefonisk henvendelse:
    Tlf. 36 75 07 14
    mandag, onsdag og fredag kl. 9:00–11:00.
    Udenfor dette tidsrum lægges besked på telefonsvareren, som bliver aflyttet i dagens løb.
    Personlig henvendelse:
    Aftales på forhånd
    Mail:
    ek-hvidovreboligselskab@kab-bolig.dk
    App Mig og Min Bolig: 
    Med beboerappen kan du kommunikere med ejendomskontoret – også uden for åbningstiden. Få mere information på www.kab-bolig.dk/app.

    Ejendomskontorets ansvarsområder

    Kontoret er ansvarlig for ind- og fraflytningssyn, forsikringssager på bygninger, håndværkertilsyn, renholdelse af udendørs fællesområder, glatførebekæmpelse, grønne områder, husdyrtilladelser, fejl i vaskerier, beboerservice, rekvirering af håndværkere samt ændring af boliger, herunder nye køkkener og badeværelser (råderetssager).

    Kontoret kontaktes i alle forhold vedrørende ovennævnte områder og altid ved behov for assistance hvis der er skade på din bolig eller i fællesområderne.

    Ved akut problem

    Ved akut problem og behov for bistand udenfor ejendomskontorets åbningstid i tidsrummet mandag – torsdag kl. 7:00–15:30 og fredag kl. 7:00–12:00
    - Se faneblad Vagtordning

    TOP