Beboerdemokratiet på Skårupvej
Et fornuftigt samarbejde mellem de 72 familier der, er Skårupvejens beboere, er en forudsætning for, at vi kan få det hele til at fungere.
Der er beboernes ansvar, at de lovpligtige relationer til myndigheder og andre eksterne institutioner bliver varetaget, og dels er der vores økonomi (de 72 familiers husleje), som også skal forvaltes på lovlig vis.
På det årlige afdelingsmøde i marts måned vælger Skårupvejens beboere en afdelingsbestyrelse til at repræsentere sig.
Det er bestyrelsen, der træffer de daglige beslutninger vedr. boligafdelingen.
Afdelingsbestyrelsen består af 5 medlemmer og to suppleanter, som skal styrer afdelingens økonomi, vedligeholdelsesplaner og aktiviteter i tæt samarbejde med boligadministrationsselskabet KAB og driftsledelsen.
Afdelingsbestyrelsen varetager løbende bestyrelsesansvar i forhold til KAB og boligafdelingens drift.
Afdelingsbestyrelsen har pligt til at efterleve afdelingsmødets beslutninger og beslutninger truffet ved urafstemninger.
Mød afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsen kan træffes i grønt fælleshus, Skårupvej 136.
Træffetid: Den anden tirsdag i måneden kl. 17:00 – 17:30 (undtagen juli).
Mail til afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsen har ingen mail. I vigtige sager kan der mailes til formanden på mail: hanne116@live.dk